نظرسنجی سراسری: فاصله چشمگیر قالیباف با دو عضو دیگر ائتلاف
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه

 


خبرنگار سیاسی پایگاه خبری «انتخاب» از فاصله چشمگیر محمدباقر قالیباف در نظرسنجی ها نسبت به دو عضو دیگر ائتلاف 2 +1 خبر داد.

بنابراین گزارش، در تازه ترین نظرسنجی سراسری در مورد ائتلاف سه گانه (2+1) که توسط برخی سازمان ها در سراسر کشور انجام شده، شهردار تهران بیش از 55 درصد آراء را کسب کرده است.

پس از قالیباف، ولایتی با 30 درصد در رتبه دوم قرار داد. او در نظرسنجی های پیش از عید، نهایتاً 18 درصد آراء را در اختیار داشت.

حدادعادل نیز که در همه نظرسنجی های مربوط به این ائتلا، رتبه آخر را دارد نیز در این نظرسنجی ، با کسب نزدیک به 15 درصد آراء در رتبه پایانی قرار دارد. او ظاهراً نسبت به کم بودن آرایش اذعان داشته و اخیراً نیز در پیامی آشکار گفته که «راه پاستور (ریاست جمهوری)، از خیابان بهشت (شهرداری) می گذرد»

با این اوصاف، احتمال معرفی شهردار تهران به عنوان گزینه اصلی ائتلاف سه گانه افزایش یافته است. البته اعضای این ائتلاف تصمیم گرفته اند برای مقابله با اتفاقات احتمالی، هر سه نفر در انتخابات ثبت نام کرده و 10 روز مانده به انتخابات، فرد نهایی مشخص شود.

در این میان، با توجه به رشد ولایتی در نظرسنجی ها نسبت به اواخر سال گذشته، برخی تلاش های برای اقناع قالیباف جهت کناره گیری به نفع وی و پذیرفتن پست معاون اولی، افزایش یافته است. اما منابع نزدیک به شهردار تهران می گویند با توجه به فاصله چشمگیر قالیباف با ولایتی، کناره گیری به نفع فرد دیگر، یک اشتباه بزرگ است.
 
 
 send print print
Bookmark and Share

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:قالیباف , ولایتی , ایران , حداد عادل,
ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب